فیلتر تصفیه آب خانگی توس TOOS

۱۲۰,۰۰۰تومان

فیلتر 1-2-3 تصفیه آب خانگی با سایز10اینچ در قطر5/2 اینچ به اصطلاح پیش فیلتر خوانده میشود و تعویض آن به سهولت انجام میپذیرد هرچه فاصله زمانی تعویض فیلتر اول کوتاهتر ودربازه زمانی حدود یکماهه باشد کارایی فیلترهای بعدازآن افزوده میگردد وحداکثر زمان تعویض سایر پیش فیلترها شش ماه پس از تعویض فیلتر اول است
فیلتر اول از الیاف گیاهی یا مصنوعی فشرده تشکیل شده که بسته به نیاز تغییرسایز خلل و فرج را درآن ایجاد میکنند
فیلتر دوم که از کربن گلوله شده تشکیل شده به دلیل خاصیت کربن و نسبت حجم عبوری آب به سطح زیادکربن ازکلر و سایر محلولهای در آب میزداید
فیلتر سوم درتکمیل فرآیند فیلتر قبل وظیفه ی عبور آب از پودرکربن آمیخته بارزین به طرض مخصوصی را عهده دار است
و پس از طی این مراحل آب به فیلتر اصلی با عملکرد غشاءیی با فرآیند اسمز معکوس وارد میشود و سختی آن به میزان دلخواه کاهش میابد
این فیلترغشایی بسته به متوسط مصرف بهتراست حداقل سالی یکبار تعویض گردد

ناموجود

دسته:

فیلتر تصفیه آب خانگی توس TOOS

توس شامل شش فیلتر تصفیه معمول مورد استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی است. این شش فیلتر شامل فیلترهای تصفیه آب: الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و فیلتر معدنی ساز (مینرال) ساخت شرکت پالایه سازان فرایند توس است ، این شش فیلتر در دستگاه‌های تصفیه آب شش مرحله ای اسمز معکوس خانگی قابل استفاده می باشد. با عبور آب از شش مرحله فیلتراسیون ضمن تصفیه و حذف کلیه آلودگی ها از آن، در مرحله آخر توسط فیلتر مینرال املاح مفید و ضروری بدن نیز به آب اضافه می شود ، بنابراین این فیلترهای تصفیه آب، آبی سالم و با کیفیت شامل املاح مفیدی مانند کلسیم و منیزیم را برای آشامیدن فراهم می کنند.

فیتر تصفیه آب خانگی

مجموعه سه فیلتر آب توس شامل فیلترها: الیاف ، گرانول کربن و بلوک کربن است. این مجموعه شامل فیلترهای پرکاربرد در دستگاه های تصفیه آب خانگی است. تمام فیلترهای این مجموعه فیلترهای کارتریجی هستند که در داخل محفظه فیلتر قرار می گیرند.
از آنجا که این سه فیلتر اولین مراحل تصفیه آب است که از آن عبور می کند ، بیشتر از فیلترهای سایر مراحل در معرض انواع آلاینده های موجود در آب قرار دارند. بنابراین می توان گفت که طول عمر آنها نسبت به فیلترهای دیگر در دستگاه های تصفیه خانگی کوتاهتر است.

انواع فیلترهای تصفیه آب در آب پاکسازان

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب آسا ، ارائه دهنده انواع فیلترهای آب خانگی ، بهترین محصولات را برای لوازم خانگی شما ارائه می دهد که از جمله مواردی است که به شرح زیر می توان نام برد :

  • فیلتر پلی پروپیلن PP مرحله اول مرحله اول
  • فیلتر کربن فعال مرحله دوم GAC UDF
  • فیلتر بلوک کربن مرحله سوم از کارخانه CTO
  • فیلتر غشایی RO 4 مرحله ای
  • فیلتر کربن مرحله پنجم
  • فیلتر فلزی ۶ مرحله ای
  • فیلتر مرحله هفتم ORP قلیایی
  • فیلتر اکسیژن مرحله ۸

فیلترهای آب را بصورت آنلاین خریداری کنید

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب آب پاکسازان ، وارد کننده و تأمین کننده انواع فیلتر آب خانگی ، خدمات حمل و نقل و تعویض رایگان ، به علاوه سرویس دستگاه تصفیه آب شما ، به این معنی که هزینه فیلتر دستگاه تصفیه آب برای شما رایگان است و فقط هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. شما قیمت پایه فیلتر آب را پرداخت می کنید. همچنین ، از آن به بعد ، وارد Filter Client Club می شوید که شامل اطلاعات مربوط به زمان تغییر فیلتر دستگاه نیز می باشد.
برای خرید فیلتر تصفیه آب بصورت آنلاین می توانید بسته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

ویژگی های فیلترهای آب

فیلترهای آب وظیفه عملکرد دستگاه تصفیه آب را بر عهده دارند. برخی از نمک های بزرگ را از آب بزرگتر از ۵ میکرون حذف و تصفیه می کند. این نمک ها شامل شن و ماسه ، خاک رس و زنگ زدگی در لوله هایی است که حاوی لوله های گالوانیزه برای آب ساختمان و آب شهری است و برخی از فیلترها مانند فیلترهای کربن فعال با حذف کلر از آب آشامیدنی کیفیت مصرف آب را بسیار افزایش می دهند.

فیلترهای ممبران نمک های مضر مستقیم

فیلترهای ممبران نمک های مضر مستقیم مانند نیترات ها ، نیتریت ها ، آرسنیک و کوچکترین نمک های مضر موجود در آب را در تصفیه خانه فاضلاب فیلتر می کنند و میزان نیترات های محلول در آب را به صفر می رسانند. فیلترهای قلیایی می توانند یک محیط ضد اکسیدان یا ضد سرطان ایجاد کنند. در یک محیط قلیایی ، سلول های سرطانی قادر به رشد و افزایش نیستند ، بنابراین با استفاده مداوم از آب قلیایی ، سیستم ایمنی بدن عزیز شما تقویت می شود و همچنین منجر به کاهش استرس می شود. سرانجام ، فیلتر اکسیژن وظیفه رساندن اکسیژن به آب آشامیدنی خالص را در آخرین مرحله بر عهده دارد.

عمر مفید فیلتر تصفیه آب چقدر است

عمر مفید فیلترهای آب پاکسازان به کمیت و کیفیت آب مصرفی بستگی دارد. با این حال ، طول عمر فیلترهای فیبر ، پلت کربن و بلوک های کربن ۶ ماه است. اما اگر از این فیلترها در مناطقی که آلودگی آب زیاد است استفاده شود ، باید در کمتر از ۶ ماه تعویض شوند.این امر به ویژه برای فیلترهای الیافی بسیار مهم است. از آنجا که فیلتر الیاف معمولاً اولین فیلتر تصفیه است ، سریعتر از سایر فیلترها باعث اشباع آلاینده ها در آب می شود و نیاز به تعویض دارد.
شفافیت فیلتر الیاف به شما این امکان را می دهد که در کمتر از ۶ ماه با بررسی ظاهر فیلتر در صورت کدر بودن و تاریکی فیلتر ، آن را تعویض کنید.
اگر به موقع هیچ کدام از فیلترها را تعویض نکنید ، نه تنها آب آشامیدنی مورد استفاده تصفیه می شود ، بلکه

آلودگی های اشباع شده در فیلتر وارد آب

علاوه بر این ، عدم تعویض به موقع این فیلترها باعث صدمه به فیلتر غشایی می شود که مهمترین مرحله فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه آب است.
بنابراین ، به دلیل استفاده زیاد از فیلترهای فیبر کربن ، گرانول و بلوک کربن در دستگاه های تصفیه آب و نیاز به تعویض آنها در مدت زمان کوتاه شش ماه ، توس مجموعه ای از سه فیلتر این فیلترها را با قیمت مناسب ارائه داده است. در حال بودن است.

مراحل تصفیه آب سه مرحله تصفیه آب توسط مجموعه فیلتر تصفیه آب TOOS به شرح زیر است:

  • فیلتر الیاف (PP)
    این فیلتر که از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است ، توانایی حذف زباله های بزرگتر از ۵ میکرون را دارد. با عبور آب از این فیلتر ، ذرات معلق بزرگتر از ۵ میکرون اندازه شامل: گل ، شن ، جلبک ، قارچ ، لجن و جلبک ، زنگ زدگی لوله ، ذرات ناشی از پوسیدگی لوله و حتی ارگانیسم های کوچک و لارو حشرات که آب از آنها خارج می شود و آب می شود پاک کردن
  • فیلتر کربن گرانول (UDF)
    مرحله دوم فیلتر کربن فعال دارای خاصیت جذب است ، بنابراین می تواند کلر ، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، مشتقات کلر مانند تری متان ، سموم دفع آفات ، بوها و طعم های نامطبوع آب را از بین ببرد.
  • فیلتر بلوک کربن (CTO)
    این فیلتر از کربن فعال با پایه گیاهی (تهیه شده از ذغال پوسته نارگیل) به صورت یک قطعه و تحت فشار ساخته شده است که در مرحله دوم اما با نیروی بیشتری فرآیند تصفیه را تکمیل می کند. عملکرد این فیلتر حذف کربن آلی ، ترکیبات آلی محلول ، فلزات سنگین ، کلر آزاد ، آلاینده های آلی ، کلر ، طعم نامطبوع ، بوی آب و تمام ذرات باقی مانده از آب در مراحل قبلی است.

توضیحات تکمیلی

نوع فیلتر

ست سه مرحله ای فیلترهای تصفیه آب خانگی

وزن

3 کیلوگرم

تعداد فیلتر

3 عدد

انواع فیلتر

فیلتر الیافی، فیلتر کربن گرانول و فیلتر کربن بلاک

مواد فیلتر شونده

کلیه ذرات معلق به اضافه کلر و مشتقات آن، مواد شیمیایی و بو، مزه و طعم نامطبوع آب

عمر متوسط فیلترها

6 ماه

سایر ویژگی ها

این سه فیلتر از پر کاربرد ترین فیلترهای تصفیه آب خانگی می باشند.