عابر آب؛ منظور از خودپرداز آب چیست

به زبان ساده دستگاه عابر آب این امکان را به شما می دهد که با انتخاب حجم و لیتر مورد نیاز خود به آب و پرداخت وجه آن در هر موقع از شبانه روز نیاز خود را بر طرف کنید. امروزه یکی از شغل های رایج و پر درآمد که با نیاز انسان رابطه مستقیم دارد شغل آب فروشی می باشد. در مقایسه دستگاه خودپرداز فروش آب با پمپ بنزین جایگاه سوخت، می توان اینگونه گفت که پس از انتخاب حجم مورد نیاز و پرداخت وجه آن دستگاه امکان برداشت آب را به شما می دهد و تمام این چرخه بدون نیاز به اپراتور و نیروی انسانی صورت می گیرد.

خود پرداز آبهمچنین لازم به ذکر است در حال حاضر بهترین برند موجود در بازار، عابرآب قدکساز (خودپرداز GHADAKSAZ) می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آب پاک سازان سازنده عابر آب تماس بگیرید.

نمونه راهنمای صوتی دستگاه عابر آب


لطفا مبلغ نمایش داده شده در دستگاه پز را توسط کارت بانکی پرداخت نمائید.

برای پشتیبانی به فروشگاه مراجعه نمائید و یا با این شماره تماس بگیرید.

دستگاه آماده برداشت، لطفا گالن را در محل نازل قرار دهید.

قیمت دستگاه عابر آب؛ فروش خودپرداز آب

قیمت خودپرداز آب به عوامل مختلفی همچون نوع برد عابرآب، جنس بدنه، ال سی دی (LCD) عابر آب، نازل عابر آب، کی پد (صفحه کلید) عابرآب و… بستگی دارد. جهت دریافت مناسب ترین قیمت دستگاه هوشمند فروش اتوماتیک آب و همچنین دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان تولید کننده دستگاه فروش آب در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه عابر آب؛ فروش خودپرداز آبلازم است بدانید دستگاه عابر آب نیاز شما را به اپراتور بر طرف کرده و همین امر موجب صرفه جویی در هزینه، افزایش سود و راندمان مغازه آب فروشی می گردد.

ردیف کالا نوع قیمت
۱ دستگاه عابر آب (دستگاه اتوماتیک فروش آب) دیواری جهت استعلام قیمت دستگاه عابر آب water atm تماس بگیرید

 

۱۵۱۶ ۹۱۳۰ ۰۲۱

۰۹۱۹۰۱۵۸۴۱۴

۲ ایستاده
۳ تک نازل
۴ دو نازل
۵ سفارشی (طرح دلخواه)

کاربرد دستگاه عابر آب، دستگاه اتوماتیک فروش آب

عمده ترین کاربرد دستگاه عابر آب در مغازه های آب فروشی به جهت مدیریت و فروش آب بدون نیاز به نیروی انسانی می باشد. از طرفی از این دستگاه در مجموعه و ارگان ها، جهت ارائه آب به میزان و حجم مشخص (مانند تانکر های حمل آب) مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این کار به دلیل مدیریت و میزان برداشت آب صورت می گیرد.

ابعاد و اندازه دستگاه عابر آب؛ دستگاه هوشمند توزیع آب کارتی

ابعاد دستگاه عابرآب بسته به نوع آن متفاوت بوده اما به عنوان مثال دستگاه عابر آب دیواری دارای عرض: ۶۰ سانتی‌متر و طول: ۶۰ سانتی‌متر در عمق ۳۵ سانتی‌متر با وزن ۳۰ کیلوگرم می باشد.

مشخصات فنی دستگاه عابر آب؛ اجزاء و قطعات عابر آب

از مشخصات فنی دستگاه عابر آب برند قدکساز – GHADAKSAZ (تولید کننده دستگاه فروش آب) می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • مجهز به صفحه کلید (کی پد) صنعتی استیل
  • بدنه زیبا و مستحکم
  • قابل نصب بر روی دیوار – شاسی فلزی – شیشه سکوریت
  • نور پردازی
  • قابلیت پشتیبانی از RFID (Radio Frequency Identification – هویت سنجی به وسیله امواج رادیویی)
  • کاملا ماژولار
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
  • دارای ماژول gsm جهت ارتباط پیامک و اینترنت
  • قابلیت برداشت آب با حجم دلخواه و ثابت
  • گزارش دهی کامل مالی و حجمی میزان فروش به مدیر به صورت غیر حضوری
  • گزارش دهی کامل خطا ها
  • راهنمای صوتی همه مراحل
  • امکان پخش صدای اختصاصی و تبلیغاتی
  • پشتیبانی از سیستم تخفیف
  • قابلیت ذخیره مازاد آب خریداری شده
  • قابلیت برداشت آب با رمز
  • دارای سامانه پیامکی
  • سیستم شستشوی خودکار
  • قابلیت ارسال گزارش همزمان به ۳ نفر
  • قابلیت تقسیم وجوه واریزی مستقیماً به حساب بانکی شرکاء
  • سیستم تخمین سطح مخزن
  • تغییر قیمت و سایر تنظیمات دستگاه بدون نیاز به تجهیزات خاصی و تنها با پنل مدیریت خود دستگاه
  • سیستم تخمین سطح مخزن و اطلاع رسانی اتمام اب موجود در مخزن
  • و…

مشخصات فنی دستگاه عابر آب؛ اجزاء و قطعات عابر آبجهت دریافت مشاوره تخصصی و آگاهی بیشتر با کارشناسان شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان (تولید کننده عابر آب) تماس حاصل فرمایید.

🛒 اگر شما نیز قصد خرید خودپرداز آب دستگاه عابر آب برای مغازه تصفیه آب فروشی را دارید و برای انتخاب دستگاه، اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب و هر مورد دیگری نیازمند به مشاوره و راهنمایی هستید، در ادامه این متن با شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان (تولید کننده عابر آب) همراه باشید.

انواع دستگاه عابر آب؛ تصفیه فروش آب کارتی

دستگاه فروش آب کارتی انواع مختلفی داشته و با توجه به نوع عرضه آب و ابعاد فروشگاه، شما می توانید از هریک از دستگاه های زیر استفاده کنید.

عابر آب دیواری

این نوع عابر آب از مرسوم ترین و محبوب ترین انواع عابرآب می باشد که علت عمده آن شباهت ظاهری آن با دستگاه عابربانک، قرارگیری دستگاه خودپرداز آب در دیوار و جولوگیری از سرقت (ایمنی بالا)، دسترسی راحت تر جهت تنظیم یا تعمیر دستگاه و… می باشد.

عابر آب ایستاده

این گونه از عابر آب بیشتر مناسب فروشگاه هایی است که به دلیل عدم وجود فضای کافی امکان نصب عابرآب دیواری را ندارند. عابر آب ایستاده به دلیل فاصله داشتن از محل فروشگاه امکان حمل و بارگیری آب را برای خریداران آب فراهم می کند.

لازم به ذکر است جهت نصب عابر آب ایستاده و جلوگیری از خرابی اتصالات ورودی به دستگاه می بایست لوله ورودی آب به دستگاه از زیر زمین عبور کرده که این امر با انجام عملیات عمرانی همراه می باشد.

عابر آب تک نازل

همانطور که اشاره کردیم هر یک از عابرآب های ایستاده یا عابرآب دیواری دارای یک نازل جهت برداشت آب می باشد که اصطلاحا به این نوع خودپرداز های آب، عابر آب تک نازل گفته می شود. به زبان ساده تر امکان برداشت همزمان آب توسط دو خریدار از یک دستگاه مقدور نمی باشد.

عابر آب دو نازل

تمامی عابر آب های دیواری و عابر آب های ایستاده را می توان با دو خروجی جهت برداشت همزمان آب ساخت که به این نوع دستگاه ها عابر آب دو نازله می گویند. عمده کاربرد عابر آب دو نازل در فروشگاه هایی می باشد که فروش آب بالایی داشته و نیاز دارند خدمات فروش آب را با سرعت بیشتری ارائه دهند (استفاده همزمان دو خریدار از عابر آب)

عابر آب سفارشی

عابر آب های سفارشی برای افراد و مجموعه هایی طراحی و ساخته می شود که استفاده متفاوت تری از عابر آب دارند. به عنوان مثال افرادی که حجم بالای آب با اینچ زیاد و یا سیالی به جز آب را بفروش می رسانند.

نکات مهم خرید دستگاه عابر آب؛ سازنده دستگاه فروش آب

در هنگام خرید دستگاه عابر آب بهتر است دستگاه را از سازنده دستگاه فروش آب تهیه کرده و همچنین لازم است به نکات زیر توجه فرمود

  • دستگاه عابر آب یک تجهیز جانبی به جهت مدیریت و فروش آب می باشد و خرید این دستگاه اختیاری بوده و الزامی به جهت فروش آب از طریق این دستگاه وجود ندارد.
  • طراحی و ساخت دستگاه عابر آب برای فروش سیال مایع می باشد.
  • انواع دستگاه عابر آب مانند عابر آب دیواری – ایستاده – تک نازل – دو نازل – سفارشی، نیاز به کارشناسی و بررسی محل نصب دارد.
  • دستگاه عابر آب صرفاً به جهت مدیریت فروش بوده و امکان تصفیه آب را ندارد.

یک خرید عالی و بی نقص را می­ توانید با تیم فنی و مهندسی شرکت آب پاک سازان تجربه کنید. گروه صنعتی آب پاک سازان پیشرو در ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در تولید دستگاه های تصفیه آب و قطعات جانبی، خریداران را در انتخاب یک دستگاه مناسب یاری می­ کند.

مزایا و معایب دستگاه عابر آب؛ ویژگی های خودپرداز آب

در جدول زیر برخی از مزایا و معایب دستگاه خودپرداز آب را توضیح داده شده، لازم به ذکر است بزرگترین نقش دستگاه عابر آب در مغازه آب فروشی حذف نیروی انسانی مستقر در فروشگاه می باشد.

ردیف مزایا معایب
۱ ارائه خدمات ۲۴ ساعته و شبانه روزی (فروش و توزیع آب شرب و غیر شرب گالنی و تانکری) نیاز به سرویس دوره ای
۲ امکان برداشت دلخواه آب
۳ ذخیره اطلاعات فروش
۴ راهنمای صوتی
۵ عدم نیاز به اپراتور
۶ کاهش هزینه های حقوق و دستمزد
۷ ارائه خدمات به صورت کاملا بهداشتی
۸ قیمت گذاری اختصاصی
۹ پشتیبانی از دستگاه های کارت خوان
۱۰ نصب راحت و آسان
۱۱ امکان اتصال به نرم افزار های حسابداری
۱۲ به روز ترین شیوه فروش و توزیع آب
۱۳ اشغال فضای کم محیط
۱۴ امکان نصب بر روی دیوار – شیشه – شاسی
۱۵ امنیت بالا
۱۶ پشتیبانی از RFID

نحوه استفاده از دستگاه عابر آب

ابتدا در مقابل دستگاه قرارگرفته و نحوه برداشت آب را مشخص می کنیم، بدین صورت که برداشت از طرق کارت RFID بوده یا به وسیله کارت بانکی می باشد.

سپس وارد منو اصلی دستگاه شده و مقدار حجم مورد نیاز خود را انتخاب می کنیم، سپس مبلغ نمایش داده شده را بر روی مانیتور دستگاه عابر آب و کارتخوان را پرداخت کرده و پس از دریافت تاییده پرداخت وجه از دستگاه، عابرآب اجازه برداشت آب را می دهد، که نیاز است گالن را در محل قرار گیری نازل دستگاه گذاشته و شروع به برداشت آب خریداری شده نمائید.

لازم به ذکر است در صورتی که مقدار آب خریداری شده بیش از برداشت آب توسط خریدار باشد، مقدار لیتر باقی مانده ذخیره شده و به صورت رمز بر روی گوشی خریدار ارسال می گردد که در خرید های بعدی قابل استفاده و برداشت می باشد. ورود هرگونه مواد شیمیایی به دستگاه عابر آب اعم از آنتی اسکالانت، اسید، قلیا، بایوساید و… ممنوع می باشد.

نحوه نصب و اجراء دستگاه عابر آب

نصب دستگاه عابر آب کاملا آسان بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. جهت نصب دستگاه ابتدا دستگاه را در جایگاه مناسب مورد نظر نصب می کنید سپس لوله وردی به دستگاه (لوله خروجی مخزن تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی) را با اتصالات و آب بندی مناسب وصل می کنید. پس از آن سیم کارت را در دستگاه قرارداده و برق دستگاه را وصل نمائید، بعد از انجام مراحل ذکر شده دستگاه آماده به کار می باشد و می توانید بهره برداری کنید.

همچنین می توانید جهت نصب صحیح و اصولی دستگاه عابر آب، دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی با کارشناسان واحد خدمات پس از فروش و امداد تصفیه شرکت فنی مهندسی آب پاک سازان (سازنده خودپرداز آب) تماس حاصل نمائید.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه عابر آب

یکی از مزیت های شرکت آب پاک سازان داشتن واحد خدمات پس از فروش(امداد تصفیه) همراه با نیرو های مجرب و متخصص می باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه نصب، سرویس و تعمیر تصفیه آب اطلاعات بیشتر کسب کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه عابر آباین واحد وظیفه ارائه خدمات نصب، راه اندازی، انجام تعمیر و سرویس های دوره ای دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی، عابر آب، فیلتر شنی، کربنی و…، همچنین آموزش گام به گام نگهداری از دستگاه عابر آب را بر عهده دارد. لازم به ذکر است کلیه دستگاه های خریداری شده از شرکت آب پاک سازان دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

دریافت خدمات سریع و به موقع با قطعات اورجینال همراه با نیرو های متخصص برای شما به عنوان خریدار دستگاه عابر آب اهمیت بسزایی دارد، زیرا این دستگاه به عنوان عضو حیاتی برای شما و مجموعه مورد نظرتان به حساب می آید.

روش برداشت از دستگاه عابر آب

برداشت از دستگاه عابر آب به ۳ طریق انجام می گردد

  • کارت های بانکی
  • کارت RFID
  • رمز دریافت شده از دستگاه

RFID (آر اف آی دی) در دستگاه عابر آب؛ شارژ کارت آب

کارت اعتباری RFID مخفف Radio Frequency Identification به معنی هویت سنجی به وسیله امواج رادیویی بوده و کاربرد آن در دستگاه عابر آب جهت خرید و برداشت آب بدون نیاز به کارت بانکی می باشد که لازمه استفاده از آن شارژ کارت RFID می باشد که می توانید برای استفاده از آن کارت را در مقابل جایگاه RFID قرارداده و اقدام به برداشت نمائید.

نحوه پرداخت وجه دستگاه عابر آب

جهت پرداخت وجه در دستگاه عابر آب همانطور که در قبل گفته شد شما می توانید انتخاب کنید که پرداخت از طریق کارت بانکی و یا از طریق کارت اعتباری آر اف آی دی انجام شود، نحوه استفاده از کارت عابر بانک به این صورت می باشد که پس از انتخاب روش پرداخت و لیتراژ مورد درخواست مبلغ نمایش داده شده را پرداخت می نمایئد، رسید پرداخت را دریافت نموده و اقدام به برداشت آب می کنید.

در استفاده از کارت RFID شما ابتدا کارت خود را توسط فروشنده شارژ کرده و پس از هر بار استفاده از RFID از مبلغ شارژ شده کسر گردیده و دستگاه اجازه برداشت حجم مورد درخواست را به شما می دهد.

نحوه پرداخت وجه دستگاه عابر آبپر فروش ترین مناطق خرید دستگاه عابر اب:

در مناطق گرمسیر ایران به دلیل گرمای هوا و شرایط نامطلوب آب، مغازه هایی برای فروش آب تأسیس شده است. این فروشگاه ها برای ارائه خدمات به نصب و راه اندازی خودپرداز آب می نمایند. در ادامه به شهر ها و استان هایی که بیشترین تقاضا به عابر آب را داشته اند می پردازیم.

عابر آب بوشهر

دستگاه خود پرداز آب در شهر بوشهر واقع در استان بوشهر به دلیل گرمسیر بودن منطقه بوشهر، نامطلوب بودن آب و هوا بوشهر، وجود مشکلات آب شبکه شهری بوشهر از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب بوشهر، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر بوشهر می نمایند. معمولا در بوشهر، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کارد بیشتری دارد.

عابر آب قم

دستگاه فروش آب کارتی در شهر قم واقع در استان قم به دلیل توریستی و زیارتی بودن شهر قم، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا قم، وجود مشکلات آب شبکه شهری قم از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب قم، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده، مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر قم می نمایند. معمولا در قم، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

شما می توانید جهت دریافت قیمت کارت آب در قم، خرید کارت آب قم و قیمت کارت آب شیرین در قم با کارشناسان شرکت آب پاک سازان تماس حاصل نمائید.

عابر آب رشت

دستگاه فروش آب کارتی در شهر رشت واقع در استان گیلان به دلیل توریستی بودن شهر رشت، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا رشت، وجود مشکلات آب شبکه شهری رشت از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب رشت، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر رشت می نمایند. معمولا در رشت، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب انزلی

دستگاه فروش آب کارتی در شهر انزلی واقع در استان گیلان به دلیل توریستی بودن شهر انزلی، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا انزلی، وجود مشکلات آب شبکه شهری انزلی از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب انزلی، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر انزلی می نمایند. معمولا در انزلی، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب شیراز

دستگاه فروش آب کارتی در شهر شیراز واقع در استان فارس به دلیل توریستی بودن شهر شیراز، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا شیراز، وجود مشکلات آب شبکه شهری شیراز از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب شیراز، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر شیراز می نمایند. معمولا در شیراز، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب بندرعباس

دستگاه خود پرداز آب در شهر بندرعباس واقع در استان هرمزگان به دلیل گرمسیر بودن منطقه بندرعباس، نامطلوب بودن آب و هوا بندرعباس، وجود مشکلات آب شبکه شهری بندرعباس از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب بندرعباس، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده، مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر بندرعباس می نمایند. معمولا در بندرعباس، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کارد بیشتری دارد.

عابر آب زاهدان

دستگاه خود پرداز آب در شهر زاهدان واقع در استان سیستان و بلوچستان به دلیل گرمسیر بودن منطقه زاهدان، نامطلوب بودن آب و هوا زاهدان، وجود مشکلات آب شبکه شهری زاهدان از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب زاهدان، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر زاهدان می نمایند. معمولا در زاهدان، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب زابل

دستگاه خود پرداز آب در شهر زابل واقع در استان سیستان و بلوچستان به دلیل گرمسیر بودن منطقه زابل، نامطلوب بودن آب و هوا زابل، وجود مشکلات آب شبکه شهری زابل از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب زابل، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر زابل می نمایند. معمولا در زابل، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب اهواز

دستگاه خود پرداز آب در شهر اهواز واقع در استان خوزستان به دلیل گرمسیر بودن منطقه اهواز، نامطلوب بودن آب و هوا اهواز، وجود مشکلات آب شبکه شهری اهواز از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب اهواز، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر اهواز می نمایند. معمولا در اهواز، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب آبادان

دستگاه خود پرداز آب در شهر آبادان واقع در استان خوزستان به دلیل گرمسیر بودن منطقه آبادان، نامطلوب بودن آب و هوا آبادان، وجود مشکلات آب شبکه شهری آبادان از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب آبادان، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر آبادان می نمایند. معمولا در آبادان، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب ایلام

دستگاه فروش آب کارتی در شهر ایلام واقع در استان ایلام به دلیل توریستی بودن شهر ایلام، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا ایلام، وجود مشکلات آب شبکه شهری ایلام از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب ایلام، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر ایلام می نمایند. معمولا در ایلام، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب گیلان

دستگاه فروش آب کارتی در استان گیلان به دلیل توریستی بودن استان گیلان، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا استان گیلان، وجود مشکلات آب شبکه شهری استان گیلان از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب استان گیلان، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در استان گیلان می نمایند. معمولا در استان گیلان، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب مهران

دستگاه فروش آب کارتی در شهر مهران واقع در استان ایلام به دلیل توریستی بودن شهر مهران، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا مهران، وجود مشکلات آب شبکه شهری مهران از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب مهران، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر مهران می نمایند. معمولا در مهران، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب دهلران

دستگاه فروش آب کارتی در شهر دهلران واقع در استان ایلام به دلیل توریستی بودن شهر دهلران، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا دهلران، وجود مشکلات آب شبکه شهری دهلران از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب دهلران، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر دهلران می نمایند. معمولا در دهلران، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب اصفهان

دستگاه فروش آب کارتی در شهر اصفهان واقع در استان اصفهان به دلیل توریستی بودن شهر اصفهان، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا اصفهان، وجود مشکلات آب شبکه شهری اصفهان از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب اصفهان، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر اصفهان می نمایند. معمولا در اصفهان، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب مشهد

دستگاه فروش آب کارتی در شهر مشهد واقع در استان خراسان رضوی به دلیل توریستی و زیارتی بودن شهر مشهد، وجود صنایع مختلف، نامطلوب بودن آب و هوا مشهد، وجود مشکلات آب شبکه شهری مشهد از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب مشهد، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده، مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر مشهد می نمایند. معمولا در مشهد، عابرآب دیواری، عابر آب تک نازله و خودپرداز آب ایستاده کاربرد بیشتری دارد.

شما می توانید جهت دریافت قیمت کارت آب در مشهد، خرید کارت آب مشهد و قیمت کارت آب شیرین در مشهد با کارشناسان شرکت آب پاک سازان تماس حاصل نمائید.

عابر آب کربلا

دستگاه خود پرداز آب در شهر عراق واقع در کشور عراق به دلیل گرمسیر بودن منطقه عراق، نامطلوب بودن آب و هوا عراق، وجود مشکلات آب شبکه شهری عراق از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب عراق، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر عراق می نمایند. معمولا در عراق، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب عراق

دستگاه خود پرداز آب در کشور عراق  واقع در همسایگی ایران به دلیل گرمسیر بودن منطقه کشورعراق، نامطلوب بودن آب و هوا برخی از مناطق عراق، وجود مشکلات آب شبکه شهری عراق از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب عراق، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در کشور عراق  می نمایند. معمولا در عراق، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

عابر آب رامهرمز

دستگاه خود پرداز آب در شهر رامهرمز واقع در استان خوزستان به دلیل گرمسیر بودن منطقه رامهرمز، نامطلوب بودن آب و هوا رامهرمز، وجود مشکلات آب شبکه شهری رامهرمز از جمله رسوب آب و TDS بالا، املاح بالای آب رامهرمز، طعم و مزه آب، کدورت آب و… جزء کالا های پر فروش بوده و همانطور که می دانید به جهت نیاز مردم به آب شرب و تصفیه شده مغازه های آب فروشی جهت ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی و همچنین صرفه اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه اقدام به خرید دستگاه عابر آب در شهر رامهرمز می نمایند. معمولا در رامهرمز، عابرآب دیواری و خودپرداز دو نازله کاربرد بیشتری دارد.

سوالات متداول عابر آب

  • آیا برای فروش آب فقط به دستگاه خودپرداز آب (عابرآب) نیاز است؟

خیر – برای فروش آب در مرحله اول به یک دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت مناسب نیاز می باشد. دستگاه عابرآب به صورت اختیاری جهت کاهش هزینه های مغازه آب فروشی استفاده می شود.

  • خودپرداز آب مغازه آب فروشیهمزمان چند نفر از دستگاه عابر آب می توانند استفاده کنند؟

دستگاه های عابر آب انواع مختلفی دارند که بسته به تک نازل یا دو نازل بودن آن امکان استفاده همزمان یک یا چند نفر را فراهم می کنند.

  • آیا فقط با کارت آب می توان از دستگاه خود پرداز آب استفاده کرد؟

پرداخت عابر آب به دو صورت کارت بانکی و کارت RFID می باشد که شما می توانید از هر دو روش استفاده نمایید.

  • آیا می توان از دستگاه عابر آب برای فروش محصولی به جز آب استفاده نمود؟

بله – به جهت انجام این خدمات، دریافت اطلاعات و مشاوره تخصصی با کارشناسان و مشاورین شرکت آب پاک سازان تماس حاصل فرمایید.

  • آیا عابر آب نیاز به پمپ جهت برداشت آب دارد؟

بله – آب با دبی و فشار مناسب باعث تسریع در عمل توزیع آب توسط عابر آب می شود، که بدین منظور از پمپ قبل از دستگاه خودپرداز آب استفاده می شود.

  • امکان برداشت حجم دلخواه از دستگاه عابر آب وجود دارد؟

بله – در منو دستگاه عابر آب علاوه بر نمایش لیتر های ثابت گزینه انتخاب لیتر و حجم دلخواه نیز وجود دارد که خریداران می توانند به مقدار دلخواه اقدام به برداشت آب نمایند.

  • نحوه تعمیر برد عابر آب چگونه است؟

تعمیر برد دستگاه خودپرداز آب کارتی نیازمند ابزار و تجهیزاتی مانند دستگاه اسیلوسکوپ، مولتی متر، هویه صنعتی و… می باشد که به علت در دسترس نبودن ابزار کافی یا عدم تخصص کافی خریداران پیشنهاد می گردد جهت تعمیر برد خودپرداز آب با واحد خدمات پس از فروش دستگاه عابر آب شرکت آب پاک سازان تماس حاصل فرمایید.

نصب و راه اندازی دستگاه عابر آب شرکت آب پاکسازان واحد خدمات
نصب و راه اندازی دستگاه عابر آب شرکت آب پاکسازان واحد خدمات
نصب و راه اندازی دستگاه عابر آب شرکت آب پاکسازان واحد خدمات

۲۱ دیدگاه

  • سلام یه سیستم میخوام برا تصغیه خونه اب که بشه باهاش مثل پمپ بنزین تانکر اب پر بشه سهمیه داشته باشه و لیتر مشخص و ساعت و تاریخ هم ثبت بشه ممنون سفارش چند روزه به دستمون میرسه بعد کارت ها رو خودمون میتونیم شارژ کنیم فقط برا تانکر هست دبیش بالاس مشکلی نداره لوله ۱۵ قیمت فرق کرد الان داخل فیلم دیدم باهاش گالن پر میکنن من برا تانکر میخوام تصفیه خونه صنعتی هست شمارتونم بفرستین ممنون قیمت ندارین برا لوله ۶اینچ کاتالوگ ندارین برا این دو مدل ممنون عکس ندارین الان پیام میدم ممنون

  • سلام خسته نباشید قیمت دستگاه خودپرداز آب شما چند هست به امید خدا میخوام یکی بخرم اگه میتونید همینجا پاسخ ابهامات و سوالات بنده رو بدین ممنون میشم جدگال هستم از شهر چابهار ممنون میشم

  • یه مغازه ۲۰ متری دارم بخوام واسه فروش اب تصویه راه بندازیم چقدر هزینه بر میاره درود برشما شیراز اگه امکان داره تلفن بفرمائید یه قیمت میفرمودید

  • سلام وقت بخیر دستگاه عابر آب دارید میشه نمونه کاراتون با قیمت واسم بفرستین ممنون میشم. نمونه دستگاه رو هم خاستم ببینم

  • سلام کارت اب میخواستم سفارش بدم استان قم هستید استان قم میخواستم ببخشید کسی رو میشناسید تو استان قم کارت آب بفروشن قیمتش چنده؟

  • سلام وقت بخیر بنده میخوام این طرح رو اجرا کنم و در این رابطه چند سؤال داشتم اول اینکه ابعاد و متراژ مورد نیاز اجرا طرح تصفیه آب ۱۰۰۰۰ لیتری چقدر است؟
    دوم اینکه قیمت تمام شده دستگاه با کارتخوان و نرم افزارهای مورد نیازش چقدر است؟
    سوم اینکه آیا شما میتونید راهنمایی کنید که برای اخذ مجوز احداث باید کجا بریم و چکار کنیم؟

  • سلام آقای قدکساز قیمت دستگاه عابر آب چند است؟ گارانتی هم داره ؟ برای خرید چه اقدامی باید انجام بدیم؟

  • سلام آقای قدکساز من سعاد سعيد بن حازم السويدي از نجف عراق قیمت دستگاه عابر آب چند در میاد خودم میتونم نصب کنم یا تخصص میخواد اگر بخوایم به صورت عمده تهیه کنیم قیمت فروشتون به شکل هست؟ مدت زمان ارسال بعد از سفارش تا نجف رو هم بفرمایید. مچکرم
    سعيد بن حازم السويدي من النجف اشرف العراق
    ممر المياه | سعر أجهزة الصراف الآلي – شراء بطاقة المياه

  • سلام آقای قدکساز ببخشید من باجه اتوماتیک آب میخاستم شیراز هستم چه قیمت هست ایستاد جلو مغازه رو میگم مدل و عکس رو میفرستین و اینکه توی شیراز نصب میکنید واینکه خدمات میدین این شماره منه ۰۹۱۷۱۰۹۴۴۶۷ لطفاً برای ارسال هماهنگی کنید.

  • سلام ببخشین من باجه اتوماتیک آب میخاستم شیراز هستم چه قیمت هست؟ ایستاد جلو مغازه رو میگم مدل و عکس رو میفرستین و اینکه توی شیراز نصب میکنید؟ واینکه خدمات میدین؟ من جای دیگه دستگاه عابر آب دیدم پیگیر شدم متاسفانه دستگاه های تقلبی میفروختند پیگیر شدم دوستان از شما تهیه کرده بودن خیلی راضی بودن لطفا برای خرید و ثبت سفارش راهنمایی بفرمایید.

  • سلام وقت بخیر از شیراز مزاحم میشم لطف کنین قیمت خودپداز اب رو بگید؟ بعد چقدر سود داره هر لیتر اب؟ این قیمت با راه اندازی صفر. تا ۱۰۰ یا نه باز باید چیزهای دیگه خرید کرد تا کامل بشه؟ یه جا دیدم با تانکر اب اوردن میریزن تو منبع که خود پرداز اب میفروشه به مردم نحوه استفاده به شکل هست؟ لطفا قیمت و شرایط فروشتون رو ارسال کنید.

  • سلام خدمت واحد فروش شرکت آب پاک سازان خسته نباشید قیمت دستگاه عابر آب میخواستم بپرسم؟ همه دستگاه با یه کیفیت و قیمت هست؟ ممنون از شما سلام دستگاه کارت خوان که روی عابر آب هست سیم کارتی یا خط تلفن هست؟

  • سلام خدمت واحد پشتیبانی شرکت آب پاک سازان قیمت دستگاه عابر آبتون و لطف میکنید؟ و اینکه چه چیز هایی برای راه اندازی یه واحد فروش آب نیازه؟ چقدر جا نیازه برای نصب تجهیزات؟ و اگر دستگاه خالی رو بخایم امکان خریدش هست یا باید با اقلام کامل خریداری بشه؟ دستگاه شامل دستگاه پوز هم میشه؟ یه شماره تماس جهت ثبت سفارش و خرید لطف کنید

  • سلام روز بخیر مهندس چند مدل دستگاه عابر آب موجود دارید و قیمتاشون از چقدر شروع میشه ؟ با فعال سازی و نصبش هزینش حساب میشه یا هرینه اون جداست؟ استان گیلان شهر رشت و صومعه سرا جسارتا شرایط اقساطی هم دارید یا فقط نقده؟ تهران تشریف دارید؟

  • سلام خدمت تیم پر قدرت و متخصص آب پاک سازان وقت به خیر قیمت دستگاه آب عابر از چه قیمتی شروع میشه؟ هزینه با نصب و راه اندازی هست یا هزینه نصب جداست؟ شما برای کاشان نمایندگی فروش و نصب دارید لطفا قیمت، شرایط فروش، نحوه ثبت سفارش رو ارسال کنید. من ۳ عدد نیاز دارم ممنون بابت راهنماییتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *