آنتی اسکالانت فلوکن 260؛ قیمت خرید انتی اسکالانت 260 فلوکن
آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰؛ قیمت خرید انتی اسکالانت ۲۶۰ فلوکن

آنتی اسکالانت فلوکن ماده ای افزودنی است که برای تسویه آب به کار برده می شود. این ماده از پلی کربوکسیلیک اسید ساخته شده است و از رسوب آب جلوگیری می کند. آنتی اسکالانت فلوکن یکی از مهم ترین محلول ها برای کسانی است که از دستگاه های تسویه آب صنعتی استفاده می کنند. این محلول در سیستم های اسمز معکوس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک آن رسوبات کاهش یافته و در نتیجه عمر فیلترها افزایش می یابد.

آنتی اسکالانت فلوکن 260
قیمت آنتی اسکالانت فلوکن 260

آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ تحمل دمای بالایی دارد و به همین دلیل استفاده از آن حتی در برج های خنک کننده نیز امکان پذیر است. فلوکن به چند حالت یافت می شود؛ همچون فلوکن ۱۵۰، فلوکن ۱۳۵، فلوکن پلاس و فلوکن ۲۶۰. برخی دیگر از انواع آن نیز وجود دارد، اما کامل ترین و بهترین آن ها فلوکن ۲۶۰ با بیشترین کارایی است.

فلوکن ۲۶۰ قابلیت استفاده برای آب شور، آب دریاچه و حتی آب فاضلاب را دارد، در حالی که برای باقی حالت های فلوکن محدودیت استفاده وجود دارد. بنابراین تنها با هزینه اندکی عمر دستگاه های خود را افزایش می دهید. شما می توانید آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ را در گالن ۲۵ کیلوگرمی تهیه کنید.

آنتی اسکالانت فلوکن 260؛ قیمت خرید انتی اسکالانت 260 فلوکن
آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰؛ قیمت خرید انتی اسکالانت ۲۶۰ فلوکن

در ادامه با هم نگاهی بر جزییات و اطلاعات ایمنی این محلول می اندازیم.

فنی اکرلین (flocon 260 reverse osmosis antiscalant) آنتی اسکالانت flocon 260  (آنتی اسکالانت) مخصوص کربوکسیلیک اسید است ، این آنتی‌اسکالانت برای کنترل رسوبات نمک های معدنی و جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی سطح ممبرین استفاده می‌شود، در کنترل و از بین بردن رسوبات معدنی و ذرات روی سطح غشاء فیلتر ممبرین دستگاه تصفیه آب صنعتی بسیار موثر است. گروه صنعتی آب پاکسازان سابقه طولانی در زمینه واردات، تامین و فروش انواع آنتی‌اسکالانت داشته و به دلیل حذف واسطه ارائه دهنده بهترین قیمت آنتی‌اسکالانت اصل و با کیفیت می باشد. کلیه آنتی‌اسکالانت های ارائه شده در این شرکت در آزمایشگاه و توسط متخصصین ما تایید شده اند.

flocon antiscalant
flocon 260 pdf
flocon 260 sds
flocon 260 suppliers
flocon 260 price in pakistan
antiscalant dosing system
flocon 135
flocon 135 msds

نکته حائز اهمیت دیگر این است گه انتی اسکالانت فلوکن یکی از جامع ترین و اثر گذارترین آنتی اسکالانت ها می‌باشد و بر روی طیف وسیعی از رسوبها موثر می‌باشد. میزان دوز تزریق آنتی اسکالانت فلوکن از ۲ تا ۵ ppm متغیر می‌باشد.

برای دانلود دیتا شیت آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت خرید انتی اسکالانت flocon 260  یک آنتی‌اسکالانت وسیع طیفی می باشد که برای کنترل انواع رسوبات تشکیل شده بر روی ممبرین RO کاربرد دارد. آنتی‌اسکالانت نوعی مواد شیمیایی رسوب زدا است که در صنعت آب شیرین کن و فاضلاب  در سیستم های آب شیرین کن اسمز معکوس مورد استفاده قرار می گیرد.آنتی‌اسکالانت موادیست که جهت کاهش اثرات رسوبات مانند کربنات کلسیم، سولفات کلسیم، سولفات منیزیم و سایر املاح که در ممبرین بوجود می آید استفاده می گردد.

flocon antiscalant
flocon 260 pdf
flocon 260 sds
flocon 260 suppliers
flocon 260 price in pakistan
antiscalant dosing system
تصویر آنتی اسکالانت فلوکن 260

طول عمر ممبران با انتی اسکالانت ۲۶۰ فلوکن

استفاده درست از آنتی‌اسکالانت در افزایش طول عمر ممبرین تاثیر بسزایی دارد زیرا این ماده باعث افزایش حل شدن ذرات محلول شده و امکان رسوب در ممبرین را کاهش می دهد.آنتی‌اسکالانت آلاینده ها را از داخل ممبرین عبور داده و این مواد را به همراه فاضلاب از سیستم خارج می کند.

عواقب استفاده نکردن از انتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰

عدم استفاده از آنتی‌اسکالانت آسیب جدی به ممبرین زده و موجب کاهش دبی خروجی و همچنین بالا رفتن سختی آب می‌شود.کاهش میزان رسوب برای عملکرد بهتر دستگاه آب شیرین کن صنعتی ضروری می باشد. به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

محل تزریق آنتی‌اسکالانت در دستگاه های آب شیرین کن به روش اسمز معکوس بعد از فیلتر شنی و کربنی و قبل از فیلتر میکرونی است تا با تاثیرات این ماده رسوب کمتری بر فیلتر میکرونی تشکیل شود و عمر آنها افزایش یابد.مقدار دوز تزریقی آنتی‌اسکالانت با توجه به آنالیز آب خام ورودی، میزان جریان، دما و ph آب متفاوت است . به طور تقریبی میزان تزریق آنتی‌اسکالانت ها در محدوده ۱-۶ ppm می باشد.

آنتی‌اسکالانت flocon 260 محصول کجاست

آنتی‌اسکالانت flocon 260  محصول کشور انگلیس بوده و در جهت حذف انواع رسوبات موثر می باشد.آنتی‌اسکالانت flocon 260  به آلاینده‌های موجود در آب می پیوندد. این ماده شیمیایی ضد رسوب، از اتصال و چسبندگی رسوبات به سطح ممبرین جلوگیری می‌کند. آنتی اسکالانت، آلاینده‌های موجود در آب را از ممبرین عبور می‌دهد، این آلاینده‌ها همراه پساب از سیستم خارج می‌شوند. با توضیحات ارائه شده در بالا، مشخص است که در صورت استفاده نکردن از آنتی‌اسکالانت به ممبرین RO در دستگاه‌های آب شیرین کن آسیب جدی وارد می‌شود و هم چنین میزان سختی آب (TDS) آن نیز بالا می‌رود.بنابراین با استفاده از ضد رسوب ممبرین flocon 260 در دستگاه‌های آب شیرین کن اسمز معکوس، می‌توان طول عمر ممبرین و نیز راندمان جریان خروجی را افزایش داد.

آنتی اسکالانت فلوکن 260

مشخصات فنی آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰

 

Appearance                                  ( ظاهر ) Pale, yellow liquid ( مایع زرد رنگ و خالص )
Odor                                                  (بو ) Slight    ( کم )
pH                                                       (پی اچ ) ۲.۰ maximum
Solids Content (محتوای جامدات ) ۳۳ to 37% w/w
Specific Gravity at 20/20°C  ( وزن مخصوص ) ۱.۱۵۰ to 1.165
Boiling Point Range (محدوده نقطه جوش) ۱۰۰ to 102 °C
Freezing Point Range  (محدوده انجماد ) ۰ to -10 °C
مخزن آنتی اسکالانت فلوکن 260

مزایای آنتی اسکالانت FLOCON 260

موثر در کنترل گرفتگی ها و رسوبات محلول و نامحلول آهن کنترل عالی گرفتگی های کربنات، سولفات و فلوراید با هزینه های نگهداری پایین موثر در برابر رسوبات سیلیکا و سازگار با تمامی غشاء ها و ممبرین ها و مورد تایید سازمان های جهانی در زمینه آب آشامیدنی و غلظت بالا افزایش تعداد شستشوی ممبرین آنتی اسکالانت کاهش طول عمر ممبرین و تعویض دیر هنگام ممبرین به هیچ نوع رسوبی چه کربناتی و فسفاتی اجازه رسوب گذاری نمی دهد و به علت قدرت بالا عملکرد بهتری از خود نشان می دهد ، در برابر رسوب گذاری کربنتاتی و سولفاتی عملکرد عالی دارد و احتمال بروز جلبلک و آلایندها را در روی ممبرین از بین می برد و کنترل موثر رسوبات کربناته و سولفاته موثر در کنترل رسوب سیلیکا و سازگار و مناسب برای انواع ممبرین پلی آمیدی و سلولزی و افزایش طول عمر ممبرین و جلوگیری از تعویض زود هنگام ممبری و کاهش تعداد دفعات شستشوی ممبرین و عدم تشکیل جلبلک ها و آلاینده ها بر روی سطح ممبرین به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

کاربرد های آنتی اسکالانت FLOCON 260

تصفیه آب صنعتی | بویلر ها و دیگ های بخار | آبیاری ها و کشاورزی | تولید کننده مواد دارویی داروخانه ای | تولید کننده آب میوه و آب معدنی | تولید کننده مواد آرایش بهداشتی

قیمت آنتی اسکالانت

به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید و جهت پیشنهاد مناسب ترین آنتی اسکالانت ارائه آنالیز آب جهت بررسی تی دی اس آب الزامی می باشد آنتی اسکالانت بر اساس درجه اسیدی یا میزان قلیایی ، قیمت گذاری می گردد. که میزان تی دی اس آب بر این موضوع تاثیر گذار است. با توجه به اینکه قیمت ممبران دستگاه نصفیه آب صنعتی بالا می باشد لازمست که از آنتی اسکالانت مرغوب جهت در مراقبت از دستگاه اسمز معکوس استفاده نمود این امر باعث افزایش عمر ممبرین می گردد.

آنتی اسکالانت آویستا

در حال حاضر انواع آنتی اسکالانت وارداتی در بازار ایران وجود داردکه شامل آنتی اسکالانت فلوکن ، آنتی اسکالانت جنسیس و آنتی اسکالانت آویستا می باشد.آنتی اسکالانت avista از انواع آنتی اسکالانت های وارداتی مرغوب می باشد به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

آنتی اسکالانت چیست

انتی اسکالانت – Antiscalant در دستگاه آب شیرین کن صنعتی به منزل خون در رگ های یک انسان و یا هر موجود زنده ای است .به دلیل اینکه مهم ترین هدف در بهره برداری صحیح از دستگاه آب شیرین کن بالا نگه داشتن عمر مفید ممبرین است و تنها عامل بازدارنده از ایجاد رسوب روی سطح ممبرین استفاده از انتی اسکالانت – Antiscalant مرغوب است لذا انتخاب یک انتی اسکالانت – Antiscalant با کیفیت بالا خیلی می تواند در نگهداری دستگاه آب شیرین کن صنعتی به ما کمک نماید

مشکلات رسوبات موجود بر روی ممبرین

  • برخورد کریستال های رسوب به ممبران که باعث بازشدن منفذ های ریز ممبرین می شود
  • کاهش فشار آب و افزایش هدر رفت انرژی و هزینه های نگهداری سیستم
  • پایین بودن راندمان سیستم
  • افت محسوس آب تولید ممبرین
جدول آنتی اسکالانت فلوکن 260

تولید کننده آنتی اسکالانت

شرکت آب پاکسازان تولید کننده و عرضه کننده مرغوب ترین نوع آنتی اسکالانت در بازار ایران ، آماده ارائه مشاوره در زمینه تهیه و خرید آنتی اسکالانت برای مصرف کنندگان محسوب می گردد فلذا به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

میزان تزریق آنتی اسکالانت

معمولا از نرم افزارهای مختلفی از جمله Corola T به منظور محاسبات غلظت آماده سازی انتی اسکالانت و میزان تزریق آن استفاده می کنند. میزان دوز تزریق به صورت عمومی بین ۲ الی ۵ میلی گرم بر لیتر می باشد فلوکن ۲۶۰ به هر نسبتی در آب قابل اختلاط است. غلظت مورد نیاز برای تزریق آنتی اسکالانت به کیفیت آب خام و املاح معدنی موجود در آن بستگی دارد. حداقل میزان تزریق فلوکن ۲۶۰، ۱۰ درصد وزنی توصیه می گردد. فلوکن ۲۶۰ بایستی به طور پیوسته به آب خام تزریق شود تا به حداقل میزان تزریق برسد.

آنتی اسکالانت فلوکن 260

فرمول شیمیایی آنتی اسکالانت

این گونه باز دارنده ها در جلوگیری از تشکیل سولفات ها و کربنات ها جز اولین ها می باشند.لازم به ذکر می باشد که پراکندگی آنها به صورت محدود می باشد انتی اسکالانت ها دارای ترکیبات مولکولی با گروهای عاملی همچون اسید کربو کسبیک ها هستند مولکولهای پلی اکرلین با وزن پایین در حدود ببین ۵۰۰۰-۱۰۰دارای چند گروه اسید کربوسبیک هی باشد و به طور مشترک در بسیاری از باز دارنده ها مورد مصرف قرار می گیرند به جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان شرکت آب پاکسازان تماس حاصل فرمائید.

بشکه آنتی اسکالانت فلوکن 260

آنتی اسکالانت ro

مقدار استفاده ، کارکرد و کارایی انتی اسکالانت – Antiscalant با اهمیت به نرم‌افزار های شرکت عامل و همچنین کیفیت آب ورودی لب شور – دریایی   به دستگاه های اسمز معکوس اندازه گیری می شود

بخاطر وجود نمک های حل شده در آب ورودی به دستگاه آب شیرین کن به سبک اسمز معکوس و آب شیرین کن که باعث به وجود آوردن گرفتگی و رسوب در روزنه های میکرونی پلی آمید ممبرین های اسمز معکوس , اصطلاحاً پدیده scaling ایجاد می شود. از آن دست موادی که بر پوسته پلی آمید  ممبرین  رسوب ایجاد می کند

باید به کربنات کلسیم CaCO₃ ، سولفات کلسیم CaSO₄ ، سولفات باریم BaSO₄ ، و سولفات استرونیوم SrSO₄  توجه نمود. رسوبات سیلیکا SiO₂  و فلوراید کلسیم CaF  کمتر رایج هستند اما دردسر سازند.

برای ممانعت این نمک های حل شده بر روی ممبرین به آب وارده به سیستم RO انتی اسکالانت  – Antiscalant اضافه می شود عیوب به کارگیری از انتی اسکالانت – Antiscalant بی کیفیت باعث کم شدن گنجایش تولید ،زیاد شدن مقدار نمک های حل شده در آب تولید TDS خروجی تولید، بالا رفتن فشار بر پمپ های طبقاتی و کم شدن طول عمر پمپ و افزایش برق مصرف شده به دلیل افزایش مقدار آمپر ، کثرت در شستن ممیران نشات گرفته از مسدود شدن و در اخر کم شدن طول عمر در ممبرین ها و عوض شدن زود هنگام آن می شود انتی اسکالانت – Antiscalant ارائه شده توسط شرکت آب پاکسازان  در اقسام گوناگون برای هدایت در دستگاه های اسمز معکوس با آب ورودی لب شور و دستگاه اسمز معوس با آب ورودی دریایی و اقسام آنالیزهای ورودی آب رسیدگی و به مشتریان گرامی عرضه می شود.

بالا بردن تعداد دفعات شستشوی ممبرین

جهت از بین بردن گرفتگی ناشی از رسوبات تجمع یافته، عملیات شستشوی ممبرین در بازه های زمانی کوتاه تری تکرار شده و نیاز به شستشوی ممبرین زیاد شدن می یابد.در واقع آنتی اسکالانت نامناسب علاوه بر اینکه باعث کاهش رسوبات و گرفتگی ممبرین نمی شود، بلکه باعث زیاد شدن گرفتگی ممبرین نیز می گردد.استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب باعث می شود تا رسوبات در سطح ممبرین تجمع پیدا کنند

کم شدن عمرمفید ممبرین

یکی دیگر از عوارض استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب کاهش عمر ممبرین است. برای از بین بردن آن، بایستی ممبرین را شستشو داد

در اثر استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب، رسوبات در ممبرین تجمع می کنند و باعث گرفتگی های پی در پی می شوند

کاهش حجم تولید دستگاه

یکی از تاثیرات گرفتگی و رسوباتی که در اثر استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب رخ می دهد، کاهش حجم تولید است. با تشکیل رسوبات در ممبرین ، میزان دبی تولیدی کاهش یافته و در مقابل، پساب تولیدی دستگاه زیاد شدن می یابد.

بالارفتن فشار پمپ طبقاتی

با زیاد شدن گرفتگی ممبرین ناشی از مصرف آنتی اسکالانت نامناسب، فشار بالاتری برای عبور آب از ممبرین لازم است. برای ایجاد فشار لازم، پمپ طبقاتی بایستی با فشار و آمپر بالاتری کار کند که بتواند آب را از ممبرین عبور دهد. آمپر بالای پمپ طبقاتی، استهلاک و هزینه های مربوط به تعویض پمپ را به دنبال دارد.

بالا بردن هزینه نگهداری

استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب هزینه های مربوط به نگهداری دستگاه اسمز معکوس RO را زیاد شدن می دهد. استفاده از آنتی اسکالانت نامناسب نیاز به شستشوی ممبرین  ، تعویض زود هنگام ممبرین و استهلاک و خرابی پمپ طبقاتی را زیاد شدن می دهد. این عوامل سبب زیاد شدن هزینه نگهداری می شوند که به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست.

اطمینان از پسندیده بودن آنتی اسکالانت:

  • آنتی اسکالانت با توجه به آنالیز آب ورودی و عوامل ایجاد رسوب ، بایستی انتخاب گردد. در انتخاب نوع آنتی اسکالانت بایستی دقت کرد تا بتواند عوامل رسوب را به طور موثر کنترل کند.
  • مقدار دوز تزریق آنتی اسکالانت بایستی با توجه به نوع آن تعیین شود، میزان مصرف بیش از دوز بهینه سبب گرفتگی فوری ممبرین می شود که این مشکل را با کاهش مقدار مصرف و بهینه کردن آن می توان بر طرف نمود.

در صورتیکه مقدار مصرف آنتی اسکالانت کمتر از مقدار توصیه شده باشد در طولانی مدت سبب گرفتگی ممبرین می شود که این امر، با شستشوی ممبرین برطرف می گردد

شرکت آنتی اسکالانت فلوکن 260
عکس آنتی اسکالانت فلوکن 260

افزودنی های آب BWATM

صفحه اطلاعات ایمنی ماده “فلوکن ۲۶۰”

۱ شناسایی ماده/ تمهیدات و شرکت/ ضمانت
نام محصول فلوکن ۲۶۰
نام شیمیایی ترکیب اسیدهای ارگانیک
شماره محصول ۱۰۰۵۱۲, ۱۰۰۵۱۷, ۱۰۰۵۱۸, ۱۰۰۵۱۹, ۱۰۰۵۲۰, ۱۰۰۵۲۱, ۱۰۰۵۲۲, ۱۰۰۵۲۳, ۱۰۰۵۲۴, ۱۰۰۹۵۰
کاربرد محصول آنتی اسکالانت
تامین کننده شرکت افزودنی های آب BWA ایالات متحدهLLC

پارک وی ساحلی ۱۹۷۹

مجموعه ۹۲۵ ، تاکر. GA30084.

تلفن: ۶۰۰-۴۵۲۳ (۸۰۰)

(درخواست های فنی/ تجاری)

ایمیل: MSDS@wateradditives.com

شماره تماس ضروری تلفنChemtrec : 1-800-424-9300
شماره شناسایی ۳۲۶۵

دیگر مقالات:

۲ شناسایی خطر

تاثیرات احتمالی بر سلامتی

استنشاق

ممکن است باعث سوزش دستگاه تنفسی شود.

بلع

در صورت  بلعیدن ممکن است باعث بروز ناراحتی شود.

احتمال دل درد و استفراغ وجود دارد.

تماس با پوست

سوزش آور نیست

حساس کننده پوست نیست.

تماس با چشم

خاصیت خورندگی برای چشم

هشدارهای سلامتی

خاصیت خورندگی برای چشم

مسیر ورود

تماس با پوست و یا چشم

اندام های هدف

چشم ها و پوست

۳ ترکیبات/ اطلاعات عناصر سازنده

 

نام شماره انجمن اروپا شماره ثبت CAS وزن
فسفریک اسید مشتق شده* ۱۰%-  ۵
پلی کربوکسیلیک اسید ۳۰%- ۱۰
پلی کربوکسیلیک اسید ۶۰% – ۳۰

توضیحات ترکیبات

ترکیب اسیدهای ارگانیک

* مشخصه خاص ماده (مواد) تشکیل دهنده این محصول به صورت اسرار تجاری محفوظ مانده است.

شماره  اسرار تجاری نیوجرسی: BL-5109-P

شماره ثبت معافیت HMIRC: 7398. اعطا شده در ۳۱ مِی ۲۰۱۱.

۴ اقدامات لازم برای کمک های اولیه

استنشاق

هوای تازه استنشاق کنید، در محیطی گرم و راحت استراحت کنید، ترجیحاً به حالت عمودی و راحت بنشینید. در صورت ادامه ناراحتی به پزشک مراجعه کنید.

بلع

هرگز فرد بیهوش را مجبور به استفراغ یا نوشیدن مایعات نکنید! برای استفراغ تحریک نکنید. در صورت استفراغ، سر باید پایین نگه داشته شود که استفراغ معده وارد ریه ها نشود. دهان را به طور کامل شستشو دهید. در صورت ادامه ناراحتی به پزشک مراجعه کنید.

تماس با پوست

بلافاصله لباس های آلوده را درآورید. به سرعت با آب کافی شستشو دهید. برای حداقل ۱۵ دقیقه به شستشو ادامه دهید. در صورت ادامه ناراحتی با پزشک تماس بگیرید.

تماس با چشم

بلافاصله با آب بشویید. شستشو را برای ۳۰ دقیقه ادامه دهید. سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

۵ اقدامات لازم برای اطفا حریق

راه های اطفا

با استفاده از مواد زیر آتش را خاموش کنید: مواد شیمیایی خشک، شن، دولومیت و غیره. کربن دی اکسید   (CO2). فوم. اسپری آب، مه یا دود.

روش های ویژه مهار آتش

در صورت امکان و عدم خطر، محفظه از محل آتش خارج کنید. محفظه های در معرض آتش را با آب خنک کنید تا آتش فرو نشیند. آب روانه شده را از فاضلاب ها و منابع آب دور نگه دارید. سدی را برای کنترل آب ایجاد کنید.

خطر آتش و انفجار غیرمعمول

تا زمانی که آب تبخیر نشود، این ماده نمی‌سوزد. امکان اشتعال باقی مانده ها وجود دارد.

اخطارهای ویژه

آتش باعث به وجود آمدن موارد زیر می شود:

گازهای سمی/ بخار / دود: کربن مونوکسید (CO)؛ کربن دی اکسید  (CO2).

اکسید: نیتروژن؛ فسفر؛ گوگرد.

محصول غیرقابل احتراق است. در صورت گرم شدن، امکان تشکیل بخارهای آزاردهنده وجود دارد.

اقدامات محافظتی در برابر آتش

به سرعت از محدوده خطر خارج شوید. در صورت بروز آتش باید از دستگاه های تنفسی و لباس های کاملا محافظت شده  استفاده کنید.

۶ اقدامات خروج تصادفی

احتیاط های فردی

اقدامات ایمنی برای استفاده ایمن را که در این صفحه اطلاعات ایمنی ماده  آمده  را انجام دهید. مطابق موارد شرح شده در بند ۸ این صفحه اطلاعات ایمنی ماده، لباس های محافظ بپوشید.

اقدامات احتیاطی محیطی

از رهاسازی این ماده در محیط زیست بپرهیزید. برای جلوگیری از رها شدن،سطح آسیب دیده محفظه را بالا قرار دهید.

روش های پاک کردن محلول ریخته شده

از نفوذ آن به زیر آب ها جلوگیری کنید. با ورمیکولیت، ماسه خشک یا خاک محلول را جذب کرده و در محفظه قرار دهید. محلول را جمع آوری و بازیافت کنید یا  در محفظه های مهر و موم شده دارای مجوز زباله بریزید. بر روی محفظه های حاوی مواد ریخته شده باید برچسب هایی با محتوای صحیح و علائم هشدار به درستی درج شود.

۷ نگهداری و ذخیره سازی

نگهداری

از ریخته شدن، تماس با چشم و پوست جلوگیری کنید. اقدامات بهداشتی شیمیایی مناسب را  رعایت کنید.

ذخیره سازی

از محفظه های از جنس فولاد کربن استفاده نکنید. از مواد زیر جداگانه نگهداری شود:

مواد قلیایی؛ مواد کاهش دهنده.

محفظه را به خوبی ببندید. از مواد غذایی، خوراک حیوانات، کودهای شیمیایی و دیگر مواد حساس دور نگه دارید.

در دمای متعادل و در محیطی خشک و با تهویه مناسب نگهداری کنید. از نور از جمله آفتاب مستقیم دور نگه دارید.

طبقه ذخیره سازی

ذخیره سازی مواد خورنده.

۸ کنترل در معرض گذاری/ حفاظت فردی

توضیحات مواد سازنده

محدودیتی برای تماس با ماده (مواد)  ذکر نشده است.

شرایط فرآیند

محلی برای شستشوی چشم اعمال کنید.

اقدامات مهندسی

سیستم های تهویه و تخلیه مناسب عمومی و داخلی فراهم کنید.

تجهیزات تنفسی

توصیه به خصوصی ارائه نشده است، اما احتمالا محافظت های تنفسی تحت شرایطی استثنایی با آلودگی هوای بالا نیاز باشد.

محافظت های تنفسی باید مطابق استانداردهای OSHA’s 29 CFR 1910.134  و ANSI Z88.2   باشد. هرگاه  شرایط محیط کار استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی را تایید کند، مقررات لازم باید دنبال شوند.

محافظت از دست

انتخاب دستکش مناسب بر شرایط کار و در دسترس بودن خلوص ماده یا ترکیب آن با دیگر مواد بستگی دارد.

در صورت مشاهده علائم تخریب، دستکش ها بلافاصله باید تعویض شوند.

مشاهدات نشان داده است که دستکش هایی از جنس لاستیک، نئوپرین یا PVC محافظت های کوتاه مدتی در برابر پاشیده شدن ماده دارند.

محافظت از چشم

از عینک های ایمنی مورد تایید استفاده کنید. در صورتی که خطر پاشیده شدن محلول وجود دارد، از محافظ صورت استفاده کنید.

دیگر محافظت ها

از لباس های مناسب برای جلوگیری از تماس مجدد یا  طولانی مدت استفاده کنید .

اقدامات بهداشتی

هیچ اقدام بهداشتی به خصوص ذکر نشده است، اما تمهیدات بهداشتی فردی مناسب همیشه، به ویژه  هنگام کار با مواد شیمیایی، توصیه می شوند.

محافظت از پوست

در صورت تماس با ماده از پیش بند یا لباس محافظت کننده استفاده کنید.

۹ ویژگی های فیزیکی و شیمیایی

 

ظاهر مایع
رنگ زرد روشن (کم رنگ)
بو بوی اندک، اسیدی
قابلیت انحلال حلال در آب
نقطه جوش (Co) ۱۰۲ – ۱۰۰
نقطه ذوب (Co) <~-5
تراکم نسبی ۱.۱۴ – ۱.۱۶۰ @ ۲۰ °C
ارزش pH، تراکم محلول <2
گرانروی (ویسکوزیته) ۹ – ۱۵ cSt @ 25 °C
ضریب تقسیم

(ان-اکتانول/ آب)

<0

 

۱۰ پایداری و واکنش پذیری

پایداری

در شرایط دمای معمول پایدار و موارد استفاده توصیه شده پایدار است.

شرایط اجتناب

این ماده با مواد قلیایی واکنش نشان می دهد و گرما تولید می کند. از قرار دادن ماده در گرمای زیاد برای مدت طولانی بپرهیزید.

مواد اجتناب پذیر

قلیایی های قوی.

محصولات تجزیه خطرناک

آتش باعث به وجود آمدن مواد زیر می شود:

گازهای سمی/ بخار / دود: کربن مونوکسید (CO)؛ کربن دی اکسید  (CO2).

اکسید: نیتروژن؛ فسفر؛ گوگرد.

۱۱ اطلاعات سم شناسی

دوز سمی  ۱ – LD 50      mg/kg (oral rat)   ۲۴۰۰

استنشاق

ممکن است باعث سوزش دستگاه تنفسی شود.

بلع

در صورت  بلعیدن ممکن است باعث بروز ناراحتی شود. احتمال دل درد و استفراغ وجود دارد.

تماس با پوست

سوزش آور نیست.

حساس کننده پوست نیست.

تماس با چشم

خاصیت خورندگی برای چشم

هشدارهای بهداشتی

خاصیت خورندگی برای چشم

۱۲ اطلاعات بوم شناختی

 

LC 50, 96 Hrs, FISH mg/l سمیت حاد

LC50 96 hours fish > 1000 mg/l Juvenile Turbot OECD 203

EC 50, 48 Hrs, DAPHNIA, mg/l >1000
IC 50, 72 Hrs, ALGAE, mg/l >100

 

۱۳ تمهیدات دفع

مدیریت پسماند

هنگام جابجایی پسماند، احتیاط های لازم برای اقدامات امنیتی را برای به کار بردن در جابجایی محصول در نظر گرفت.

روش های دفع

با ورمیکولیت یا ماسه خشک محلول را جذب کرده و در مناطق جمع آوری زباله دارای مجوز دفع کنید.

۱۴ اطلاعات حمل و نقل
نام TDG حمل محلول خورنده، اسیدی، ارگانیک،  N.O.S.  (حاوی پلی کربوکسیلیک اسید  و فسفریک اسید)
مواد خطرناک برای محیط زیست/ آلاینده دریایی
شماره شناسایی ۳۲۶۵
کد حمل و نقل NA UN 3265
طبقه بندی خطر سازمان حمل و نقل ۸
گروه دسته بندی سازمان حمل و نقل III
برچسب خطر سازمان حمل و نقل ایالات متحده خورنده
شماره انجمن اروپا دریا ۳۲۶۵
طبقه بندی کد بین المللی کالاهای خطرناک دریایی ۸
گروه کد بین المللی کالاهای خطرناک دریایی III
خدمات فوریت های پزشکی F-A, S-B
آلایندگی دریایی خیر
شماره انجمن اروپایی هوا ۳۲۶۵
دسته هوایی ۸
گروه بسته بندی هوایی III
دسته بندی TDG ۸
برچسب (های) TDG خورنده
گروه بسته بندی TDG III

 

۱۵ اطلاعات رگلاتوری

موجودی ها

اجزا کانادا

 

ایالات متحده

 

اروپا

 

استرالیا ژاپن کره چین فیلیپین
فسفریک اسید مشتق شده DSL بله موجودی مواد شیمیایی تجاری موجود در اروپا بله بله بله بله بله
پلی کربوکسیلیک اسید DSL بله موجودی مواد شیمیایی تجاری موجود در اروپا بله بله بله بله بله
پلی کربوکسیلیک اسید DSL بله موجودی مواد شیمیایی تجاری موجود در اروپا بله بله بله بله بله

 

اجزا اعلان صادرات شماره  ۱۲(b) قانون کنترل مواد سمی
* فسفریک اسید مشتق شده خیر
پلی کربوکسیلیک اسید خیر

قوانین فدرال ایالات متحده

اجزا قانون اصلاحات و تأیید مجوز فوق العاده صندوق ۳۰۲-TP تحت قانون جامع پاسخگویی ، جبران خسارت و مسئولیت زیست محیطی-

مقدار قابل گزارش

قانون اصلاحات و تأیید مجوز فوق العاده صندوق ۳۱۳
* فسفریک اسید مشتق شده شماره
پلی کربوکسیلیک اسید خیر خیر شماره

مقررات ایالاتی ایالات متحده

اجزا شماره ثبت CAS کالیفرنیا فلوریدا ماساچوست مینه سوتا نیوجرسی پنسیلوانیا رود آیلند
* فسفریک اسید مشتق شده C بله بله بله بله بله بله
پلی کربوکسیلیک اسید خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر
پلی کربوکسیلیک اسید خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر

وضعیت رگلاتوری (ایالات متحده)

بخش ۳۱۳: این محصول حاوی مواد شیمیایی سمی مطابق با الزامات گزارش شده در بخش ۳۱۳ عنوان III قانون اصلاحات و تأیید مجوز فوق العاده صندوق سال ۱۹۸۶ و شورای روابط خارجی ۴۰ بخش ۳۷۲ نیست. طرح ۶۵: این محصول حاوی مواد شیمیایی مطرح شده توسط قانون آب آشامیدنی سالم و اعمال مواد سمی ایالت کالیفرنیا در سال ۱۹۸۶ نیست. مواد ذکر شده در این قانون باعث سرطان یا سمیت تناسلی شده و اکنون اخطاراتی برای آن لازم است. قانون کنترل مواد سمی: مواد تشکیل دهنده این محصول مطابق موجودی قانون کنترل مواد سمی هستند.

منابع رگلاتوری

شورای روابط خارجی ۲۹، مقررات فدرال ۱۹۱۰.۱۰۱۰ (استانداردهای ایمنی و بهداشت شغلی).

سیستم اطلاعات مواد خطرناک محل کار

برچسب (های) عرضه

مواد خورنده.

دسته بندی محصولات کنترل شده

سیستم اطلاعات مواد خطرناک محل کار کانادایی دسته E

۱۶ سایر اطلاعات

سیستم اطلاعات مواد خطرناک

سلامتی ۲
اشتعال پذیری ۰
فیزیکی ۰
محافظت شخصی D

سازمان ملی حفاظت از آتش

سلامتی ۲
آتش ۰
ناپایداری ۰
خاص N/A

اطلاعات کلی

برای حمل و نقل بر اساس تاثیر آن بر فولاد نرم در دسته مواد خورنده ۸ طبقه بندی شده است.

فلوکن ۲۶۰ توسط بنیاد ملی  و بین المللی علوم  برای استفاده به عنوان آنتی اسکالانت در دستگاه های اسمز معکوس تایید شده است. حداکثر دوز تایید شده در آب تغذیه ۵ میلی گرم در لیتر است.

برای مشاوره در خصوص مواد ضروری شیمیایی، ریخته شدن، آتش یا کمک های اولیه در ارتباط با این محصول لطفا با شماره اضطراری مرتبط در زیر تماس بگیرید:

سخنگویان انجمن اروپایی/ انگلیسی          – +۴۴ (۰) ۱۲۳۵ ۲۳۹ ۶۷۰ (NCEC)

سخنگویان عربی                                 – +۴۴ (۰) ۱۲۳۵ ۲۳۹ ۶۷۱

کشورهای آسیا/ اقیانوسیه                      – +۶۵ ۳۱۵۸ ۱۰۷۴

برای موارد ضروری در چین                   – +۸۶ ۱۰ ۵۱۰۰ ۳۰۳۹

توضیحات اصلاحات

دسته بندی اصلاح شده

صادر شده توسط

R.D.B

تاریخ اصلاح                           ۲۲ فوریه ۲۰۱۲

شماره نسخه                                   ۷

صفحه اطلاعات امنیتی                  ۱۰۹۲۷

وضعیت صفحه اطلاعات ایمنی ماده

تایید شده

سلب مسئولیت

این اطلاعات تنها مربوط به ماده ای مشخص تعیین شده و ممکن است برای مواد مشابه استفاده شده در ترکیب با هر ماده دیگر یا در روندهای دیگر معتبر نباشد. چنین اطلاعاتی، مطابق بیشترین دانش و عقاید شرکت، از تاریخ مشخص شده دقیق و قابل اعتماد هستند. با این حال، هیچ ضمانت و گارانتی یا نمایندگی‌ای با دقت، اعتماد یا کمال این شرکت نیست. این مسئولیت بر عهده کاربران است که رضایت خود را از مناسب بودن چنین اطلاعاتی برای استفاده به خصوص خود به دست آورد.

 

۴ دیدگاه

  • سلام آقای قدکساز از استان خراسان رضوی مزاحم شدم قیمت گالن ۲۰ لیتری یا ۲۵ لیتری فولوکن را میخواستم بپرسم . برای فروش موجود دارید؟

  • سلام.روز بخیر قیمت انتی اسکالانت flocon 260، کربن اکتیو jacobi 2000 مش ۸-۳۰، وسیلیس با سایز های مختلف لطف میکنید؟؟ flocon کیلویی هم فروش دارید؟؟ کربن اکتیو jacobi 2000 و ۱۰۰۰ چه تفاوتی دارند؟؟ از لحاظ مشخصات و قیمتی؟؟ خوب شما اصل دارید؟؟ جنس اصل و با کیفیت می خواهیم خریداری کنیم تفاوت مشخصاتی دو مدل اصل jacobi 1000 و ۲۰۰۰ میشه بفرمایید؟؟ یعنی مدل ۲۰۰۰ قدرت حذف کلر بهتر و بیشتری داره؟؟ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *